torsdag, april 20, 2006

Fisketur


I dag var jeg nede på min biotop for at fiske. Det var desværre højvande, så det var ikke nemt at fiske. Det eneste jeg fik i mit net var sten og skaller. Så jeg må derned en dag ved lavvande.





Vejret var ellers dejligt, ikke en vind der rørte sig. Så jeg sad længe og bare kiggede og lyttede. Der var nu ingen fuglesang eller noget særligt at kigge på i dag. Vandet steg så jeg kunne ligeså godt gå hjem igen.


Jeg har igen, igen kigget på min plante og der er ingen sølvhår bag på nu. De små blade lige persille selvom jeg godt ved det ikke er det. Selve planten kan jeg se findes hele vejen den langs stien til vandet.

2 Comments:

At 21 april, 2006 14:01, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

Du har rigtigt været på fisketur, og taget nogle gode billeder.

Din kære fiskermand er sikkert helt misundelig, at du kan gå rundt ved havet her midt i studietiden:)

Det er altid spændende ved havet, og se hvad der er skyllet ind.

Jeg håber dog ikke, at du møder en "strandvasker".

Knus fra Esbjerg Nord
Karin.

 
At 23 april, 2006 20:57, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Fisketur og fisketur, det er vidst så meget sagt *g*. Jeg har ikke mødt nogen strandvakser, kunne ellers godt tænke mig en til at vaske mit tøj *lol*. Manden har vidst ingen grund til misundelse, for han er ude ved åen hele dage i den her tid.

Hej Rønn

Tak for de pæne ord. Og ja det er et dejlig sted jeg har fundet mig. Heldigvis bor vi tæt på, så det bliver da til nogle gåture ved havet.

Søndagshilsen Lone

 

Send en kommentar

<< Home