lørdag, marts 11, 2006

Udstyr

I går var jeg inde i byen, og med hjælp fra en god veninde, fandt jeg et lille kikkertsæt. Fortalte Karin om det, og sådan et sæt måtte vi have. Som billedet viser, er der både kikkert, kompas, lommelygte, regnslag og multikniv med 5 funktioner. Det hele kan pakkes i den lille taske som kan sættes på et bælte. Så nu er der ingen undskyldning for at få øje på fuglene, når jeg sidder på min bænk og stille observere livet på min biotop.

Manden griner af mig, da jeg ikke altid har været særlig interesseret i naturen. Men mener nu, at jeg kan bliver hans lille naturvejleder, når han har spørgsmål, eller når vi skal til Tatra Nationalpark i Polen til sommer. Så udover mine grønne viking gummistøvler, mangler jeg kun det grønne tøj siger han, men det kan han godt glemme *s*.

5 Comments:

At 11 marts, 2006 17:00, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.
Det lyder spændende med den tur til Polen.Ligeledes er det nogle spændende fund, du har gjort dig på stranden. Jeg glæder mig til at få fingrene i den kikkert, få gad vide hvad jeg kan se??????

Hilsen fra EBS N
karin.

 
At 11 marts, 2006 17:36, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Ja jeg er også spændt på vores tur til sommer. Mest fordi det er manden der skal planlægge den *lol*. Hvis nu du får noget spændende i kikkerten så skriv lige *s*

Lone

 
At 15 marts, 2006 12:44, Blogger dortesophie said...

Hej Lone

Jeg synes det er en smart kikkert du der har fået: Hvis du nu kigger i den i retningen af min hus, så skal jeg nok vinke :-)

Fnis...

KH Dorte

 
At 15 marts, 2006 13:04, Blogger mrskarin913 said...

Hejsa Lone.

Det bliver spændende med Lars som turguide, og du vil sikkert blive overrasket. Det er skønt, når du bare skal læne dig tilbage i bilen, fed musik på anlæget og blive forkælet i 14 dage.

Lars må så vente med at komme ud med snøren!!!!!!

Husk passene,penge m.m.

God tur, men husk at komme tilbage, et udviklingspojekt venter forude *lol*

Knuzzzzz herfra Karin.

 
At 15 marts, 2006 17:35, Blogger asterix915 said...

Hej Dorte

Jeg kikker og kikker, men jeg kan ikke se du vinker. Sofaen er nok hoppet på ryggen af dig *lol*

Lone

Hej Karin

Lars mente jeg skulle være hans naturvejleder og ikke omvendt, så der bliver nok ikke noget med at læne sig tilbage *lol* desværre.

Lone

 

Send en kommentar

<< Home