torsdag, februar 16, 2006

Naturfag

Den 25 februar 2006 skal jeg starte med naturfag i forbindelse med mit pædagogstudie. Det er ikke fordi naturen er fremmed for mig, men jeg opholder mig nu mest i den når vejret er godt *lol*.

Jeg synes lige jeg vil vise jer mandens store fangst sidste år. Kæmpe hanlaksen blev fange i Varde Å d. 26 september 2005, og vejede 14 kg, og var 120 cm lang. Det tog 1 time inden den overgav sig, og kom på land. Laksen er blevet røget, og smager fantastisk.




Skulle du have lyst til, at læse mere om mandens fiskeri, er du velkommen til at kigge her og her. I mit første grenvalgsfag lavede jeg 1 animation af billeder fra forskellige fisketure. Det var sjovt så der måtte 1 mere til. I det hele taget blev manden brugt meget i dette fag, og det bliver nok ikke mindre her *s*.

Jeg glæder mig til faget, men er samtidig spændt på hvad jeg bliver kastet ud i???

Mine 2 andre hjemmesider finder du her og her.



7 Comments:

At 16 februar, 2006 21:41, Blogger mrskarin913 said...

Hej Lone.

Tillykke med din nye blog.
Det er bare en god ide med en blog i naturfag.
Larses fisk er jo en god start på naturfag og så må vi håbe at fiskermandenskone kan sprætte en torsk op*LOL*

MVH Mrskarin913.

 
At 16 februar, 2006 23:23, Blogger dortesophie said...

Hej Lone

Når bare du er en lige så stor sild, som størrelsen på de fisk Lars fanger, skal det hele nok gå.

Hæ hæ

Naturlig hilsen
Dorte

 
At 17 februar, 2006 09:51, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Jo tak, det med at sprætte en torsk op uha vi får se *S*.

Hej Dorte

Tak det går lige, jeg er i hvert fald højere og vejer mere end de fisk han fanger *LOL*

Lone

 
At 01 marts, 2006 20:22, Blogger mrskarin913 said...

Hejsa Lone.

Kan du ikke sige til "Manden" Lars, at nu nærmere det sig tiden, hvor han skal have en fisk på krogen igen.
PS.
Jeg skal nok "underholde" Lone imens, med naturfag m.m.

Måske naturholdet kan komme med i en flydering? findes de i flere størrelser?
MVH MIG:)

 
At 01 marts, 2006 23:38, Blogger lis faurholt said...

Det er godt nok en sej side, Lone - for at være helt ærlig kan jeg mærke, de går lidt "mor" i mig - ja, undskyld - men jeg er altså bare så rævestolt af jer *lol*

 
At 02 marts, 2006 16:38, Blogger asterix915 said...

Hej Lis

Tak for de pæne ord. Du bliver nok også betragtet lidt som "mor", for jeg ved hvor jeg kan hente hjælp når det skulle blive nødvendigt *s*

Nu vil jeg ud og kigge efter en biotop, når nu flickr driller mig *lol*.

Lone

 
At 02 marts, 2006 16:40, Blogger asterix915 said...

Hej Karin

Dagene tælles *lol*, og flydering har han nu kun 1 af, så det kan nok knibe at der kan blive plads til alle naturfolkene.

Lone

 

Send en kommentar

<< Home