søndag, juli 23, 2006

Udstilling

Bedre sent end aldrig. I juni afsluttede jeg mit 2. grenvalg naturfag. Afslutningen bestod blandt andet i, at jeg skulle lave en udstilling af min biotop. Jeg lavede en fin lille strand, med ting fundet på min biotop. Jeg har været så glad for den, at den stadig står herhjemme på terrassen.

Selvom jeg ikke skal følge min biotop mere, er det ikke ens betydende med, at jeg ikke kommer med flere indlæg. Jeg har tænkt mig, at bruge denne blog, til indlæg der omhandler naturen. Og så kan jeg ikke holde mig fra stranden, så der kommer sikkert noget mere fra min biotop.

3 Comments:

At 23 juli, 2006 17:37, Blogger lis faurholt said...

Jamen, det glæder vi os da til at følge med i :)

 
At 23 juli, 2006 21:27, Blogger asterix915 said...

Hej Lis

ja ikke. Første indlæg udenfor biotopen er allerede lavet *gg*. Og jeg har en mere på bedding.

 
At 06 februar, 2007 09:07, Blogger mrskarin913 said...

Kære Lone - jeg vil lige sige, at jeg venter endnu!!!!!!!!!

 

Send en kommentar

<< Home