søndag, juli 23, 2006

Stæreunge

Photobucket - Video and Image Hosting
En dag i maj holdt jeg godt øje med vores stærekasser. Og jeg var heldig, (for det tog kun fra kl. 12.31 til 12.37) at se stæreungen blive fodret. Allerede næste dag var den nede på græsset og væk var de. Vi synes det er smadder hyggeligt, at have stæren boende i vore have, så manden bygger gerne flere, vi kan sætte op.

Jeg ville egentlig have blogget animationen fra photobucket, men uanset hvor meget jeg har prøvet, kan jeg ikke få Natur-ligvis frem. Jeg har de 2 andre blog, men hvor jeg opretter denne kan jeg ikke finde. Så måske Lis kan fortælle mig det *ss*.

3 Comments:

At 24 juli, 2006 01:01, Blogger lis faurholt said...

Jeg vil gerne hjælpe, bare jeg forstod problemet. Kan du ikke skære det lidt mere ud i pap for mig? Ferien har vist slukket flere hjerneceller :))

 
At 24 juli, 2006 13:07, Blogger asterix915 said...

Hej Lis

Det skal jeg prøve. Ligesom i flickr, kan ja "blog this" over fra photobucket. Men når jeg klikker på "blog this", så kommer der kun "asterix" og "digitalefortællinger og animationer" frem. Og jeg har ledt og prøvet mig frem, til hvordan jeg får "Natur-ligvis" oprettet så den også kommer frem. Denne måde er lidt smarter end, at skulle kopier koder. Håber det er forklaret så det forståes :-)

Lone

 
At 27 august, 2006 14:04, Blogger mrskarin913 said...

Kære Lone.

Hør den lille stær den er .......


præcis som jeg i godt humør og fuld af sjov*G*

Kan du hygge dig til vi ses igen?

 

Send en kommentar

<< Home